استفاده از ترکیب چینه ها برای ساختن و تکمیل جدول ، چالشی جالب جهت به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان می باشد . اغلب دانش آموزانی که بتوانند به مرحله تحلیل و ترکیب مهارت شناختی یادگیری برسند ، می توانند این جدول را کامل نمایند . در این بخش سعی کرده ام قسمت کامل شده این فعالیت را برای دانش آموزانم قرار بدهم تا کارهای خودشان را با صورت صحیح جدول مقایسه کنند .
روزی که درس هفتم علوم تجربی را تدریس کردم ، از دانش آموزان خواستم در مورد مصرف سوخت و راه های صرفه جویی در مصرف آن ، هر چه می توانند درست کنند . اکنون چند مورد از کارهای زیبای آن ها را به شما تقدیم می کنم .